Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

έλα να γεράσουμε παρέα… θα έχει πλακα


Ιππότη μου,
Σκεφτόμουν χθες το βραδυ πριν κοιμηθώ ποσο όμορφα αισθάνομαι πλάι σου. Ποσο με κάνει να θέλω να περνάω χρόνο μαζί σου κάνοντας ακόμη και απολύτως τίποτα. Να μαγειρεύουμε από το βραδυ το φαγητό τις επομενης μέρας, να προσέχουμε ο ένας τον άλλον και οι δυο την σχέση μας. Να μαλώνουμε για όλα τα χαζά πράγματα που μαλώνουν όλα τα ζευγάρια. Πρώτα ποιος αγαπάει τον άλλον πιο πολύ, μετά ποιος θέλει τον άλλον πιο πολύ ώσπου σιγά σιγά θα φτάσουμε στο σημείο, ποιος έχει κάνει τις περισσότερες θυσίες και τίνος η ζωή πήγε στράφι με αυτή την σχέση. Κλασικοί έλληνες άλλωστε.


θα πάρουμε ένα σκυλάκι, μικρό, θηλυκό που θα το ονομάσουμε ένα πολύ γλυκό και πρωτότυπο όνομα –επειδή είμαστε και οι δυο μυαλά σε τέτοια- και θα ζηλεύουν όλοι οι φίλοι μας ποσο καλοζωισμένο είναι αυτό το pet. θα το περιποιούμαστε και θα το χαϊδεύουμε, θα το πηγαίνουμε βόλτα στο πάρκο να πάρουμε και εμείς τον αέρα μας και θα είναι μόνιμος συνταξιδιώτης μας στα ταξίδια με το αμάξι που θα κάνουμε. Και αν δεν σου αρέσουν τα σκυλιά ιππότη μου θα πάρουμε κάτι άλλο. Αλλα όχι γάτες! Συγγνώμη αλλα εκεί πρέπει να πατήσω πόδι. Οι γάτες είναι περίπλοκα ζώα. Είμαι αρκετά περίπλοκο ζώο από μονος μου, δεν χρειάζομαι και ανταγωνισμό για την αγάπη σου. Ίσως ένα καναρίνι. Ναι! Να μας ξυπνάει τα πρωινά τις κυριακής νωρίς καθώς οι πρώτες λαμπερές ακτίνες του ήλιου θα γεμίζουν το δωμάτιο. Και θα ξυπνάμε αγκαλιά με βρώμικες ανάσες από τον ύπνο και χαμογελα αγάπης.

Οι μέρες μας θα κυλούν με ηρεμία και ρουτίνα, θα είμαστε δέσμιοι τις δουλειάς μας μέχρι το μεσημέρι και μετά θα είμαστε ελεύθεροι. θα γυρίζουμε σπίτι(α) μας για λίγη χαλάρωση. Εσύ θα κάθεσαι στο pc να κατεβάσεις την ταινία που θα δούμε το βραδυ και την μουσική για να σε συντροφεύει στην διαδρομή σου για την δουλειά, ενώ εγώ θα μαγειρεύω κάτι ελαφρύ για να φάμε. Είπαμε πρέπει να προσέξουμε ο ένας τον άλλον, το ότι βρήκαμε το άλλο μας μισό δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνουμε ολόκληροι από μονοι μας. Μου αρέσεις που είσαι κιμπάρης και γουστάρω που είσαι άντρας με τα όλα σου αλλα αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι σε θέλω υγιή. Οποτε όχι πολλά τηγανητά και πολλές σάλτσες. Εκτος αν το θέλεις πολύ. Τότε θα κάνουμε μακαρονάδες με τις σάλτσες μας και θα κάνουμε και παπάρα το ψωμί!! θα παραγγέλνουμε μονο στις μεγάλες πείνες και αν μπορούμε να αποφύγουμε το βραδυνό θα τρώμε φρουτοσαλάτα για βραδυ και θα κοιτιόμαστε λιγωμένα στα ματια περιμένοντας ποτε θα πάει ο άλλος τουαλέτα για να φάμε κρυφά ένα σοκολατάκι από αυτά που έχουμε για τους καλεσμένους.



θα κανονίζουμε συχνά ταξιδάκια να βλέπουμε τις οικογένειες μας γιατί η οικογενειακή γκρίνια είναι δυσβάσταχτη. θα πηγαίνουμε στην μάνα μου για ΣΚ και μετά αν έχουμε άδεια θα πηγαίνουμε και στην δικη σου μαμά. Κλασσικά η μάνα μου θα σε λατρέψει και θα σε έχει καλύτερα από παιδί τις και φυσικά εγώ θα γκρινιάζω που δίνει περισσότερη σημασία σε σένα. Αλλα η εκδίκηση μου θα είναι που θα με συμπαθήσει και μένα η μαμά σου για τα μυστικά της τέχνης της μαγειρικής που θα ανταλλάσσουμε!!! θα ταξιδεύουμε με το αμάξι (μιση διαδρομή ο καθένας, εννοείται) και θα σταματάμε να τραβάμε εκατοντάδες φωτογραφίες. Από το στραβό έλατο στη μέση του δρόμου μέχρι την σκυλίτσα μας που γνώρισε το πρώτο τις φίλο στο parking που σταματήσαμε για την ανάγκη της.Και όταν είμαστε στο κρεβάτι αγκαλιά, θα κοιτιόμαστε στα ματια για τα τελευταία σ’αγαπώ της μέρας. θα σε παίρνω αγκαλιά, θα σου χαϊδεύω τα μαλλιά και θα σου ψιθυρίζω στο αυτί ποσο ευτυχισμένο με κανεις. Ποσο σημαντική είναι η παρουσία σου στη ζωή μου. Πως μου δίνεις δύναμη για άλλη μια μέρα. Για να ξυπνήσω, να κοιτάξω πλάι μου και να είσαι εκεί. Μια αγκαλιά άντρας και μωρό μου. Ένα μωρό που με κάνει απίστευτα χαρούμενο. Ύστερα θα πάρω το χέρι σου στο χέρι μου και θα αποκοιμηθούμε ακούγοντας ο ένας την ήρεμη ανάσα του αλλου. Γι'αυτο σου λέω, έλα να γεράσουμε παρέα… θα έχει πλακα.

1 σχόλιο:

  1. Παναγιά μου ωρες ωρες σκαφτομαι ποσο πραγματικά δυστυχισμένοι καταπιεσμενοι και αφορητα βαρετα νιώθουν οι Str8!!!!!!!
    Και τώρα που το θυμήθηκα, Αγησίαλεεεεεεε, έχω τα ρούχα στη λεκάνη για άπλωμα βοήθαμε λίγο βρε άχρηστε όλη μέρα στη Νοβα με το τραβελ τσανελ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή